توپ بادی کودک رنگارنگ

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک رنگارنگ پر کاربرد ترین محصول بادی برای رده سنی کودک و سایر رده های سنی می باشد که برای تفریحات مهیج ساخته شده است و در ساخت آن تمامی استاندارد های لازم برقرار می باشد. این محصول دارای سازگاری زیاد است به طوری که در مسافرت و گردش نیز همراه افراد می باشد و می تواند بهترین موقعیت را برای آن ها رقم بزند. در  این صورت افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند و در نهایت از داشتن آن نیز لذت ببرند. این محصول از بدنه ای گرد بدون پلیسه تشکیل شده است که طرح های چاپی و رنگی بر روی آن قرار دارد. زیبایی ظاهری آن به گونه ای است که کودکان رغبت زیادی به داشتن آن دارند و می توانند ساعات خوشی را با آن سپری کنند. این محصول بی نظیر از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و با ضربه زدن به آن دچار مشکل نمی شود. 

قیمت خرید توپ بادی کودک رنگارنگ ارزانهمچنین مناسب استفاده در محیط های آبی نیز می باشد که بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به آب دارد. این محصول بدون پس دادن در محیط قرار می گیرد و ظاهری زیبا و ثابت دارد که در گذر زمان و با قرار گیری در محیط های آبی و یا در معرض تابش خورشید دچار تغییر شکل نمی شود و می توان از آن بهره برداری در طی سال های زیاد کرد. قیمت خرید توپ بادی مد نظر ارزان است به طوری که تمامی علاقه مندان توان خرید آن را دارند و می توانند بهترین اوقات را برای خود رقم بزنند. ابعاد و اندازه بسته بندی محصول کمجا می باشد تا در مسافرت و گردش به راحتی در کنار افراد باشد و در صورت تمایل به استفاده از آن بتوان به وسیله پمپ باد محصول را به سرعت راه اندازی کرد. چنانچه به دنبال خرید توپ بادی کودک رنگارنگ می باشید و قصد داشتن آن در مسافرت را دارید به فروشگاه اصلی پول اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...