توپ بادی کودک فانتزی با خرچنگ آبی

Intex 58031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک فانتزی با خرچنگ آبی یکی از محصولات پر کاربرد در روز های تابستان می باشد که افراد بیش تر به سمت داشتن اوقات فراغت می روند و کودکان نیز نیاز به داشتن اسباب بازی های مورد علاقه خود دارند. به این ترتیب با تهیه این توپ بادی می توانند به لذت حضور در مسافرت و گردش دست پیدا کنند و تایم طولانی به تفریحات مورد علاقه خود رسیدگی نمایند. این محصول قابلیت استفاده در محیط های آبی و خشکی را دارد و به عنوان یک توپ بزرگ با بدنه بادی معرفی می شود که افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و می توانند بهترین بهره برداری را از آن به عمل آورند. طراحی این توپ بادی به این صورت است که در مرکز بدنه عروسک بادی به شکل خرچنگ وجود دارد که زیبایی زیادی ایجاد کرده است و با داشتن رنگ آبی می تواند برای کودکان فانتزی تر و خاص تر باشد.

خرید توپ بادی کودک فانتزی با خرچنگ آبی جدید این محصول دارای دو دریچه باد است که یکی برای راه اندازی عروسک بادی می باشد و دیگری برای راه اندازی بدنه توپ بادی مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه می توان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد و توانست در تمامی محیط ها حتی در خانه نیز از وجود آن بهره برداری کرد و بهترین اوقات را کسب کرد و در مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشت. به همراه داشتن محصول در حالت تخلیه از باد به راحتی صورت می گیرد به طوری که فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به صورت کمجا برای تمامی افراد حمل و جا به جا شود. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد آن را در بسیاری از موارد استفاده کرد و ساعات خوشی را کسب کرد و جزو اسباب بازی های دائمی و پر کاربرد برای کودکان در نظر داشت. خرید توپ بادی کودک فانتزی با خرچنگ آبی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه پول اینتکس انجام می شود.

نوع بادی
 طول 61 سانتی متر
 عرض 61 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 220 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 دارای انواع رنگبندی مختلف عروسک
 اقلام همراه -

  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...