توپ بادی کودک مدل Toy Story

intex 58037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک مدل Toy Story جذاب ترین توپ بادی است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و سبب اشتیاق آن ها به بازی با توپ می گردد. به این ترتیب گزینه ای منحصر به فرد می باشد که با قیمت مناسب روانه بازار شده است و توانسته لذت داشتن تفریحات مهیج را ایجاد کند. این محصول را می توان به راحتی در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و از داشتن آن بهره برداری کرد. توپ بادی کودک برای استفاده در محیط های آبی و خشکی تولید شده است که دارای بدنه ای ضخیم با قابلیت راه اندازی آسان می باشد و از مقاومت بالا در برابر برخورد و ضربه برخوردار است. به این ترتیب می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد و مورد بهره برداری قرار داد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد. 

خرید توپ بادی کودک مدل Toy Story جدیدتوپ بادی دارای طرح های چاپی و رنگی بر روی خود می باشد که بدون پس دادن رنگ در محیط استفاده می شود و برگرفته از انیمیشن معروف اسباب بازی ها می باشد. این طرح برای تمامی کودکان جذابیت دارد و سبب شوق آن ها می شود. این محصول گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به کودکان است و از ساختاری استاندارد تشکیل شده است و برای به همراه داشتن آن بدنه ای کمجا به صورت تخلیه از باد می باشد که فضای کمی را اشغال می کند. در این صورت محصولی پر کاربرد است که در محیط آب های آرام نیز مورد استفاده قرار می گیرد و سبب تفریحات مهیج افراد می شود. توپ بادی برای رده سنی کودک شرایط دلخواهی را ایجاد می کند که بتوانند به همراه دوستان خود و یا والدین خود به تفریحات مهیج بپردازند و از شرایط لذت ببرند. داشتن این محصول لازم و ضروری است تا در مسافرت و گردش بهترین اوقات ایجاد گردد و نیازی به خرید سایر وسایل تفریحی نباشد. خرید توپ بادی کودک مدل Toy Story تنها از فروشگاه پول اینتکس انجام می شود.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...