جالیوانی بادی روی آب بست وی مدل دلستر

bestway 34132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
500,000
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جالیوانی بادی روی آب بست وی مدل دلستر یکی از انواع شناور های بادی روی آب است که با طراحی خاص و کاربرد منحصر به فرد توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول به صورت یک شناور بادی روی آب طراحی شده است که در قسمت میانی دارای حفره بوده که انواع نوشیدنی ها را در خود جای می دهد و بر روی آب شناور می ماند. به این ترتیب در زمان تفریحات آبی و لذت بردن از آرامش استخر، می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز در سطح آب داشته باشید و از نوشیدنی خود نیز لذت ببرید.

جالیوانی بادی روی آب مدل دلستر

این محصول دارای طراحی زیبایی بوده و به صورت یک دلستر جذاب طراحی شده است. ابعاد آن نیز کاملا استاندارد می باشد که انواع نوشیدنی ها را جای داده و فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول به دلیل دارا بودن بدنه ای از جنس وینیل، مقاومت بسیار بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است. هم چنین در برابر پارگی و پوسیدگی نیز استحکام خوبی از خود نشان می دهد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز محصول دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نشده و به دلیل داشتن کیفیت عالی، طول عمر زیادی دارد. این محصول وزن کمی داشته و در حالت تخلیه حجم کوچکی را اشغال می کند. شما می توانید به راحتی از این محصول در فضاهای مختلف استفاده کنید. راه اندازی این محصول نیز بسیار ساده بوده و برای این کار یک دریچه باد بر روی بدنه وجود دارد.

برای خرید جالیوانی بادی روی آب بست وی مدل دلستر با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 28 سانتی متر
 عرض19 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC وینیل
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن450 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...