جالیوانی بادی روی آب بست وی مدل یونیکورن

bestway 34132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جالیوانی بادی روی آب بست وی مدل یونیکورن محصولی خاص و ویژه از شرکت بزرگ بست وی است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس عرضه می شود. این محصول برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی جذابیت بالایی داشته و توسط آن می توانند به راحتی نوشیدنی مورد علاقه خود را در روی آب به همراه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. این محصول یکی از انواع شناور های بادی روی آب است که به خوبی بر روی آب قرار می گیرد و دارای حفره ای می باشد که لیوان و یا بطری نوشیدنی در داخل آن قرار گرفته و در دسترش شما قرار می گیرد.

جالیوانی بادی روی آب

این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بدنه ای از جنس وینیل دارد. بدنه این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت و در برابر نور خورشید نیز مورد استفاده قرار داد. شما به راحتی می توانید این محصول را در زمانی کوتاه راه اندازی کنید. بر روی بدنه این جالیوانی یک دریچه باد قرار دارد که توسط پمپ باد راه اندازی شده و به سادگی بر روی آب قرار می گیرد. پس از استفاده نیز می توانید محصول را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند و به حالت اولیه بازگردد. ابعاد این محصول کاملا استاندارد است که برای تمامی بطری ها مناسب بوده و به راحتی آن را در دسترس شما قرار می دهد. لازم است در زمان استفاده از این محصول اشیای تیز را نزدیک بدنه نکنید و از نزدیک کردن اشیای داغ نیز به بدنه خودداری نمایید.

برای خرید جالیوانی بادی روی آب بست وی مدل یونیکورن با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 28 سانتی متر
 عرض19 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC وینیل
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن450 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...