جالیوانی بادی روی آب طرح تایر

bestway 34119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جالیوانی بادی روی آب طرح تایر محصولی لازم و خاص است که در روز های گرم تابستانی بیش ترین مزیت را دارد و می توان از آن برای به همراه داشتن آب و نوشیدنی بر روی سطح آب استفاده کرد. این محصول نیز در دسته بندی شناور های بادی قرار دارد که قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را نیز دارند و می توانند برای مدت زمان طولانی در این محیط قرار گیرند. با باد کردن بدنه کوچک جا لیوانی بادی محصول برای قرار گیری بر روی سطح آب آماده می شود و می تواند حالت معلق و شناور به خود گیرد. در این صورت است که از بخش وسط آن که فرو رفتگی دارد به منظور قرار دادن لیوان و بطری استفاده می شود و می توان از داشتن آن بهره مند شد. جالیوانی مد نظر دسترسی به آب و نوشیدنی را بر روی سطح آب آسان می کند و می تواند برای افراد بهترین اوقات را رقم بزند. در این صورت با شناور ماندن این محصول بر روی سطح آب افراد می توانند آن را به سمت خود هدایت کنند و از نوشیدنی استفاده کنند. 

طراحی این محصول مانند تایر می باشد که محصولاتی مانند شناور بادی برای بزرگسال به صورت ست با آن وجود دارد تا علاقه مندان بتوانند تمامی این محصولات را با هم خریداری کنند و شامل محصولاتی مناسب و هماهنگ با هم شوند و بتوانند به تفریحات آبی مهیج و آسان بپردازند. بدنه با کیفیت و ضخیم است و برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است و دچار مشکل نمی شود. در این صورت با قرار گیری طولانی مدت بر روی سطح آب و قرار گیری در معرض تابش خورشید نیز آسیب نخواهد دید و بدنه با ضخامت اولیه استفاده می شود. همچنین رنگ بدنه آن نیز دچار تغییر نمی شود و ظاهر آن حفظ می شود. هر یک از علاقه مندان به داشتن جالیوانی بادی روی آب طرح تایر می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

 نوع تفریحی
 طول 24 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 ارتفاع 7.5 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC مات
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن 0.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...