دروازه واترپلو بادی روی آب

intex 58507

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دروازه واترپلو بادی روی آب از باکیفیت ترین بدنه ساخته شده است که قابلیت استفاده در سطح آب و خشکی را داد و می توان از آن برای ایجاد بازی های دست جمعی استفاده کرد. این محصول بی نظیر بدنه ای سبک و قابل حمل دارد و دارای استاندارد های لازم می باشد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را سپری نمود. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که تمامی جوانب را در نظر می گیرد و می تواند ساختاری بی عیب و نقص را ایجاد سازد که در این صورت علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده در تمامی تفریحات خود و در مسافرت و گردش از این محصول بهره برداری نمایند. 

خرید دروازه واترپلو بادی روی آب جدیددروازه واترپلو بادی روی آب با بدنه ای مقاوم ساخته شده است به این صورت که می توان آن را برای استفاده در طی سال های زیاد در نظر داشت و در زمان رفتن به تمامی مسافرت ها آن را به همراه داشت. چرا که بدنه خالی از باد می باشد و می تواند تاشو شود و در نهایت فضای کمی را اشغال کند و بتوان بدون محدودیت آن را به همراه داشت. در زمان راه اندازی نیز با توجه به وجود دریچه های مختلف در سراسر بدنه محصول می توان آن را به سرعت به وسیله پمپ باد راه اندازی کرد و آماده بهره برداری نمود و در نهایت توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول جهت ایجاد جنب و جوش و تحرک زیاد ساخته شده است و دارای استاندارد های لازم می باشد و می توان از داشتن آن در موقعیت های مختلف بهره برداری کرد. چنانچه به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید دروازه واترپلو بادی روی آب می باشید پیشنهاد می شود که به نمایندگی پول اینتکس مراجعه کنید تا در نهایت محصولی بی عیب و نقص و اورجینال را داشته باشید و بهترین تفریحات مهیج را در سطح آب به دست آورید.

نوع تفریحی
 طول 124 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.96 کیلوگرم
 نوع توپ وینیل
 پمپ خیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
طراحی بسیار زیبا
قابل استفاده بر روی آب
تعادل بالا بر روی آب
دارای توپ بادی مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...