اگر قصد ساخت استخر پرورش ماهی دارید دست نگه دارید ، ساختن استخر برای پرورش ماهی ممکن است هزینه های بسیار زیادی را در بر گیرد که این فقط قسمتی از داشتن استخر است ، برای نگه داری آن باید درد سرهای زیادی را متحمل شوید و برای داشتن یک استخر فضای زیادی را باید اشغال کنید که این فضا را برای همیشه باید مختص استخر تان قرار دهید ، بعد از این باید نکاتی را از جمله خطرات احتمالی ترکیدن لوله های زیر کار و تخلیه آب و فاضلاب را و تصفیه آب یا تعویض آب را توجه کنید و این امر مستلزم نیروی کافی و هزینه های دیگر در این خصوص خواهد بود.

اما با وجود پیدایش استخر های پیش ساخته دیگر نیازی به طی کردن این مراحل نیست ، برای داشتن یک استخر جهت پرورش آبزیان و ماهی میتوانید از استخر های پیش ساخته استفاده کنید که این کار باعث رها شدن از همه مسائل و دشواریهای ساخت استخر برای پرورش ماهی میباشد.

برای تهیه استخر پرورش ماهی یک فضایی را که در نظر شماست انتخاب کرده و آنرا برای ساخت و نصب یک استخر پیش ساخته آماده کنید.

سپس با خرید آن به صورت پکیج های آماده در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید و از داشتن آن در هزینه های بی مورد و و هنگفت برای ساخت و راه اندازی استخر جهت پرورش ماهی و … خلاص شوید.

استخر های پیش ساخته با تولید اینتکس یکی از بهترین راه های رسیدن به هدف های مالی و اقتصادی است که ما آن را برای سرعت ، کیفیت ، خدمات بهتر ، و هزینه بسیار پایین آن به مشتریان خود ارائه و توصیه میکنیم.

در طول مدت استفاده از استخر اینتکس هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد ، و با خیالی آسوده و راحت میتوانید به کسب و کار خود بپردازید.

سیستم تصفیه آب هوشمند آن طوری طراحی شده است که دیگر نیازی به سرکشی و مراقبت ندارد و به طور اتوماتیک در طول روز دو بار به صورت خودکار آب داخل استخر را تصفیه میسازد.

نگران فضای اشغال شده خود نباشید زیرا در صورت عدم استفاده از آن میتوانید آنرا براحتی جمع آوری کرده و از فضای خود دوباره استفاده کنید.

حال میخواهیم بدانیم که برای داشتن یک چنین استخری چه متراژهایی مورد نیاز است ، برای مشاهده ابعاد استخر های پیش ساخته برای استفاده جهت شغل خود میتوانید به قسمت استخر پیش ساخته مراجعه کرده و تمامی ابعاد های آن را مشاهده و انتخاب نمایید.

استخر های پیش ساخته از هر نظر بهتر از ساختن استخر های زمینی و ساختمانی است ، زیرا برای ساخت آن دیگر نیازی به پی ریزی و عملیات زیر سازی و کندن عمق زمین نیست ، با انتخاب متراژ مورد نظر و مسطح کردن زمین و فضای انتخابی خود میتوانید در کمتر از ۲ ساعت آنرا برای راه اندازی و استفاده از آن جهت تولیدات خود آماده کنید.

جنس آنها طوری طراحی و ساخته شده است که امکان آسیب پذیری آن و صدمه دیدن آن بسیار پایین است و به ندرت ممکن است برای آنها اتفاقی از جمله سوراخ شدن بدنه استخر و یا مشکلاتی در خصوص پایه ها و دستگاه تصفیه آن بوجود آید. که در این صورت امکان تعمیر و بازیابی آن نیز هست و توسط متخصصان این مجموعه دوباره بازسازی میشوند.

چنانچه سوالی یا نکته ای در خصوص ساخت و پیاده سازی استخر برای پرورش آبزیان دارید با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۲۱۹۷۰ تماس بگیرید.