سبد بسکتبال بادی شناور روی آب

intex 58504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38%
670,000
420,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سبد بسکتبال بادی شناور روی آب از سری محصولات مورد استفاده در تفریحات آبی است که هیجان داشتن بازی با توپ را ایجاد می کند و می تواند در سطح آب به صورت شناور مورد بهره برداری قرار گیرد. سبد بسکتبال بادی شناور روی آب دارای بدنه ای ضخیم است که به همراه آن یک توپ نیز وجود دارد و می توان به راحتی و به درستی از داشتن آن لذت برد.

خرید سبد بسکتبال بادی شناور روی آب ارزان این محصول سازگار و منحصر به فرد دارای رنگ زیبا و جذاب نیز می باشد که افراد می توانند آن را برای فرزندان خود تهیه کنند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را برای آن ها ایجاد سازند. به جهت داشتن بهترین تفریحات آبی در فصول گرم سال از این موارد استفاده می شود و خرید آن به راحتی صورت می گیرد. چرا که محصول دارای قیمت ارزان است تا تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند بتوانند به راحتی محصول را تهیه کنند و از وجود آن بهره برداری نمایند. به این ترتیب سبد بسکتبال بادی روی آب که به صورت شناور بر روی آب باقی می ماند و دارای تعادل لازم می باشد و می تواند تعادل را حفظ کند تا به داخل آب فرو نرود جزو باکیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات بادی به جهت تفریحات مهیج آبی است که توسط افراد زیادی خریداری می شود. وزن کم محصول و قابلیت حمل آسان آن سبب شده است که بتوان با خیالی آسوده آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و توانست در مکان های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد و شرایط لازم برای تفریحات دست جمعی و مهیج را نیز ایجاد نمود. دریچه های موجود بر روی بدنه سبب آسان شدن راه اندازی محصول شده است تا بتوان پمپ باد را به آن متصل کرد و توانست باد مورد نیاز جهت راه اندازی آن را وارد بدنه کرد. در این صورت کم ترین زمان برای راه اندازی این محصول نیاز می باشد. به جهت خرید سبد بسکتبال بادی شناور روی آب با قیمت مناسب به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 67 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 55 گرم
 سازندهاینتکس
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
دارای توپ بادی مجزا
قابل استفاده روی آب و داخل منزل
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...