شناور بادی اینتکس با طرح فلامینگو 56288

56288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,840,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی اینتکس با طرح فلامینگو 56288 از سری محصولات جدید با طراحی چشمگیر و جذاب بوده که به تازگی و توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. این کالا با طراحی منحصر به فردی که داشته بیشتر مورد توجه خانم ها جهت خریداری بوده است. جنس بدنه این شناور بادی از پی وی سی ضد حساسیت پوستی و بسیار مقاوم ساخته شده که علاوه بر استفاده در سطح دریاها میتوان از آن در استخرهای شخصی و آب های ساکن نیز استفاده کرد. این کالا برای رده سنی بزرگسالان ساخته شده و دارای ابعادی می باشد که شما عزیزان می توانید بر روی آن احساس راحتی و آرامش بسیاری را تجربه کنید.

 لازم به ذکر است که در طراحی این کالا قسمت های مهمی وجود دارد که به همین علت تمامی افراد می توانند روی آن لحظات خوش و شادی را سپری کنند و بدن آن ها در حالت آرامش بخشی قرار گید و به زودی دچار خستگی و کوفتکی نشود. برای مثال وجود دستگیره های پلاستیکی در دو طرف شناور بادی برای حفظ تعادل افراد بسیار کار آمد و مهم می باشد. همانطور که گفته شد بدنه این شناور بادی کاملا ضد حساسیت بوده و همچنین اگر ساعت ها در هوای گرم و تابستانی مورد استفاده قرار گیرد به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نخواهد شد. با توجه به تمامی توضیحات داده شده اگر شما عزیزان تمایل به خرید شناور بادی اینتکس با طرح فلامینگو 56288 بی نظیر و جذاب را دارید، می توانید به شماره تلفن های درج شده در داخل سایت اینتکس مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 218 سانتی متر
 عرض 211 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...