شناور بادی روی آب اینتکس آبی با کف توری 58883

intex 58883 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس آبی با کف توری 58883 یکی از جذاب ترین انواع شناور بادی روی آب است که با طراحی حرفه ای و بسیار زیبا توانسته به فروش بالایی برسد. این شناور بادی روی آب به صورت گرد طراحی شده و دارای یک پشتی عالی می باشد که برای استفاده تمامی افراد مناسب است. این محصول دارای جالیوانی بر روی بدنه اصلی بوده که می توانید بر روی آب از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید. هم چنین کفی این شناور بادی به صورت توری طراحی شده است تا از  جمع شدن آب در داخل شناور جلوگیری شده و به راحتی آب را عبور دهد. 

شناور بادی روی آب با کفی توری

این محصول از کیفیت بسیار بالایی بهره مند است به طوری که در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و دارای تحمل وزن بالایی می باشد. البته تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده از شناور بادی در داخل آب است. در خارج از آب لازم است تا از نشستن و پریدن بر روی این محصول خودداری کنید تا دچار آسیب نشود. این شناور بادی با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این محصول برای استفاده در تمامی آب های آرام مناسب بوده و دارای طول عمر زیادی است. این محصول را می توانید به راحتی در هر محیطی حمل و جابه جا کنید. زیرا دارای ابعادی کوچک در حالت تخلیه است و هم چنین وزن بسیار کمی دارد.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس آبی با کف توری 58883 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...