شناور بادی روی آب اینتکس طرح جت intex 57536

intex 57536

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی آب که مخصوص کودکان طراحی و ساخته شده است، شناور بادی روی آب اینتکس طرح جت intex 57536 می باشد که با طراحی کاربردی و زیبای خود می تواند به راحتی در اولین برخورد توجه کودک را جلب کرده و هدیه ای مناسب برای کودکان محسوب می شود. این شناور بادی به صورت یک جت زیبا با رنگ آمیزی شاد و فانتزی طراحی شده است که فضای مناسبی بر روی آن وجود دارد که کودک می تواند به راحتی بر روی این جت نشسته و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد و به بازی های کودکانه بپردازد. این شناور بادی در دو رنگ قرمز و آبی موجود است که با توجه به علاقه کودک می توان یکی از این دو شناور را خریداری کرد. در قسمت جلویی این شناور به جای دسته کنترل جت، یک آبپاش نصب شده است که بازی درآب را برای کودکان با هیجان بیش تری همراه می کند. این آبپاش به سادگی قابل استفاده می باشد. این شناور بادی را می توانید به همراه خود برده و در محیط هایی با آب های آرام به کودک اجازه استفاده دهید.

 این محصول در استخر ها و دریاچه های آرام قابل استفاده می باشد و فضایی ایمن و هیجان انگیز را برای بازی کودکان فراهم خواهد کرد. وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک این محصول به شما امکان حمل و جابه جایی آسان را می دهد. برای راه اندازی این محصول نیاز به یک پمپ باد اینتکس دارید که در صورت عدم موجودی می توانید با قیمتی ارزان از سایت پول اینتکس خریداری کنید. برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح جت intex 57536 با قیمتی ارزان و کیفیت بالا پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 177 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 3 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.35 میلی متر
 پمپ  
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 سایر ویژگی هاقابل استفاده برای سنین کمتر از 14 سال
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...