شناور بادی روی آب اینتکس طرح خوک آبی 59380

intex 59380 seal

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح خوک آبی 59380 محصولی ویژه و بی نظیر است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و برای استفاده کودکان مناسب می باشد. ظاهر این محصول به شکل یک خوک آبی به صورت فانتزی طراحی شده است که جذابیت بالایی برای کودکان داشته و کودک از دیدن این محصول شگفت زده شده و بی شک به آن علاقه مند خواهد شد. این شناور بادی روی آب یکی از بهترین گزینه های موجود در سایت پول اینتکس می باشد که با طراحی ظاهری زیبا و بدنه ای مناسب و استاندارد، برای شناور ماندن کودک بر روی آب کاربرد دارد.

شناور بادی روی آب اینتکس

این محصول به صورت بیضی طراحی شده است و دارای ابعادی استاندارد برای استفاده کودکان است. دیواره این محصول به صورت پهن بوده که به خوبی بر روی آب قرار می گیرد و مانع از واژگون شدن شناور بادی بر روی آب خواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی تهیه کرده تا در تفریحات آبی کودک را نیز به همراه خود ببرید و از بازی در داخل آب به همراه کودک لذت ببرید. این محصول کیفیت بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل بوده که مقاومت زیادی در برابر آسیب دارد و به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. این محصول در برابر نور مستقیم خورشید نیز دچار آسیب نشده و دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. 

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح خوک آبی 59380 با ارزان ترین قیمت و به صورت اورجینال با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس سفارش خود را ثبت کرده محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول 107 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طرح زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...