شناور بادی روی آب اینتکس طرح فلامینگو هاوایی 57559

intex 57559

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,600,000
1,440,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح فلامینگو هاوایی 57559 یک محصول بادی بسیار هیجان انگیز بوده که برای شناور ماندن بر روی آب طراحی شده است. طرح این شناور بادی به صورت یک فلامینگو می باشد که با برخورداری از طراحی جذاب مورد پسند اغلب افراد قرار می گیرد. ابعاد این شناور بادی به صورت استاندارد بوده و نوجوانان و کودکان و حتی بزرگسالان با جثه کوچک، می توانند از آن استفاده کرده و ساعات زیادی را بر روی آب به صورت شناور باقی بمانند. این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای سر و گردن فلامینگو به صورت حجیم است که برای حفظ تعادل بر روی آب می توان از گردن فلامینگو استفاده کرد. 

شناور بادی روی آب فلامینگو هاوایی

بدنه این شناور بادی روی آب از بهترین نوع وینیل بوده و در شرکت بزرگ اینتکس ساخته شده است. محصول فوق به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. این محصول در برابر نور خورشید مقاومت خوبی داشته و قرار گیری آن به صورت طولانی مدت در برابر آفتاب، موجب افت کیفیت و رنگ پریدگی بدنه نخواهد شد. محصول فوق دارای تحمل وزن مناسبی است. ذکر این نکته لازم است که تحمل وزن گفته شده در صورت استفاده از شناور بادی در داخل آب می باشد. در خارج از آب باید از نشستن بر روی بدنه این محصول خودداری کرده و از پریدن کودکان بر روی آن، اجتناب کنید.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح فلامینگو هاوایی 57559 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین می توانید برای خرید حضوری با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.68 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپ ندارد 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...