شناور بادی روی آب اینتکس طرح لاک پشت جدید 57555

intex 57555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح لاک پشت جدید 57555 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط شرکت بزرگ اینتکس در سال جدید میلادی است که با ارزان ترین قیمت توسط سایت تخصصی فروش محصولات اینتکس عرضه می شود. این محصول بی نظیر و هیجان انگیز برای استفاده در آب های آرام و استخر ها طراحی شده و توسط آن می توانید به راحتی ساعت ها بر روی آب شناور بمانید. ظاهر این شناور بادی به صورت یک لاک پشت با تمامی جزئیات است که به صورت حجیم و بادی می باشد و سر و دست و پاها و دم لاک پشت در این شناور بادی دیده می شود. 

شناور بادی روی آب طرح لاک پشت

در زمان استفاده بر روی لاک لاک پشت دراز کشیده و با گرفتن دستگیره هایی که بر روی شناور بادی تعبیه شده است به راحتی تعادل خود را حفظ کنید تا از افتادن به داخل آب جلوگیری شود. این محصول با برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا، در برابر نور خورشید مقاومت زیادی دارد و با قرار گیری طولانی مدت در برابر آفتاب دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نمی شود. از ویژگی های بارز این محصول امکان حمل و جابه جایی آسان آن است. این شناور بادی روی آب دارای وزن کمی می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. به علاوه در حالت بسته بندی فضای کمی را اشغال کرده و نیازی به فضای زیادی ندارد. این محصول با برخورداری از شیارهایی بر روی بدنه، مانع از جمع شدن آب بر روی بدنه شده و محیطی لذت بخش را برای شما فراهم می کند.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح لاک پشت جدید 57555 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 وزن 0.8 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو دستگیره
 مناسب افراد بالای سه سال
 دارای طرح و رنگ جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...