شناور بادی روی آب اینتکس طرح هواپیما 57532

intex 57532

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
720,000
680,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح هواپیما 57532 محصولی جذاب و ویژه برای کودکان است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی محصولات بادی اینتکس به فروش می رسد. این شناور بادی با طراحی زیبا و جذاب خود توانسته به فروش بالایی برسد و هدیه ای مناسب برای کودکان محسوب می شود. محصول فوق به صورت یک هواپیما نارنجی رنگ طراحی شده است و ظاهر فانتزی و رنگ آمیزی شاد آن، در برخورد اول توجه کودک را جلب کرده و کودک را به استفاده از این محصول، ترغیب می کند.

شناور بادی روی آب اینتکس طرح هواپیما

ابعاد این محصول کاملا استاندارد بوده و برای استفاده کودکان مناسب می باشد. کودک می تواند به راحتی بر روی این محصول نشسته و بر سطح آب به صورت شناور بازی کند. بی شک کودکان از بازی با این شناور بادی خسته نشده و جذابیت بالایی برای آن ها خواهد داشت. بدنه این شناور بادی در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت زیادی دارد و می توانید به راحتی از آن در برابر آفتاب استفاده نمایید. این هواپیمای زیبا دارای بدنه ای مقاوم بوده و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. البته لازم به ذکر است که تحمل وزن گفته شده در جدول، مربوط به استفاده از این محصول در داخل آب است. در خارج از آب لازم است تا از نشستن کودکان بر روی این هواپیما جلوگیری کنید و مانع از پریدن کودکان بر روی بدنه شناور بادی شوید. هم چنین در زمان جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح هواپیما 57532 با قیمتی ارزان، پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید تا این محصول را درب منزل دریافت کنید.

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 119 سانتی متر
 وزن 500 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...