شناور بادی روی آب اینتکس طرح کوسه 59380

intex 59380 shark

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
490,000
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح کوسه 59380 یکی از جذاب ترین لوازم تفریحات آبی است که در استخر ها و انواع آب های آرام کاربرد داشته و با شناور ماندن بر روی آب، لذتی بی نظیر را به شما هدیه می دهد. این محصول خاص و ویژه که مخصوص کودکان طراحی شده است ظاهری مانند کوسه دارد و با طراحی فانتزی و جذاب خود، در اولین برخورد توجه کودک را جلب کرده و حتی هدیه ای مناسب برای کودکان محسوب می شود. 

شناور بادی روی آّب اینتکس مدل کوسه

این شناور بادی با برخورداری از دیواره ای ضخیم و با ارتفاع کم، فضایی ایمن را برای کودک ایجاد می کند تا بتواند از شناور ماندن بر روی آب لذت برده و بر روی آب به بازی بپردازد. این محصول خاص و ویژه به صورت گرد طراحی شده و چشم ها و دم کوسه و هم چنین باله های کوسه حالت برجسته و کاملا حجیم دارند که این نوع طراحی، جذابیت محصول را افزایش می دهد. بدنه این شناور از بهترین نوع وینیل بوده و دارای ابعادی استاندارد است. این محصول مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. البته لازم به ذکر است باید اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از نشستن کودکان در خارج از آب بر روی دیواره جلوگیری کنید. این محصول در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاومت زیادی دارد و با قرار گیری در برابر نور آفتاب، دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح کوسه 59380 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...