شناور بادی روی آب اینتکس طرح River Run قرمز 56825

intex 56825

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح River Run قرمز 56825 یکی از محصولات حرفه ای اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد. این شناور بادی دارای ابعادی استاندارد برای استفاده بزرگسالان است و طراحی حرفه ای و ویژه این شناور بادی موجب شده تا این محصول انتخابی ایده آل برای افراد علاقه مند به هیجان و تفریحات آبی باشد. این شناور بادی برای استفاده در تمامی آب های آرام مناسب بوده و شما می توانید لذت بی نظیری از شناور ماندن بر سطح آب را احساس کنید.

شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس

این محصول طراحی گرد دارد و دور تا دور آن را دیواره ای به صورت یک حلقه پهن پوشانده است. به این ترتیب تعادل بر سطح آب به خوبی حفظ شده و از واژگون شدن شناور بادی جلوگیری می شود. در قسمت وسط این شناور بادی، کفی توری قرار دارد که نشیمنگاه شناور بادی بوده و آب به خوبی از آن عبور می کند. به همین دلیل از جمع شدن آب بر روی شناور جلوگیری شده و احساس خوبی از نشستن بر روی آن خواهید داشت. این محصول یک تکیه گاه کوچک نیز دارد که موجب راحتی بیش تر شما در زمان استفاده از شناور بادی خواهد شد. این محصول کاملا حرفه ای بوده و با برخورداری از امکانات فوق العاده می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. شناور بادی طول عمر زیادی داشته و تا سال ها نیازی به خرید محصول مجدد نخواهید داشت. محصول فوق از تحمل وزن بالایی برخوردار است که قابلیت استفاده را برای تمامی افراد بزرگسال فراهم می کند.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح River Run قرمز 56825 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید این محصول کنید.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمامی سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...