شناور بادی روی آب اینتکس طرح River Run لوکس 58854

intex 58854

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,650,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح River Run لوکس 58854 یکی از جذاب ترین نمونه های شناور بادی است که با طراحی کاملا کاربردی و حرفه ای خود توانسته محبوبیت بالایی پیدا کند و به فروش بالایی برسد. این محصول خاص و بی نظیر قادر است تا لحظات پر از هیجان و جذابی را برای شما ایجاد کند و برای استفاده طبیعت گردان و افراد علاقه مند به گردش عالی می باشد. این محصول با بهره مندی از طول عمر بالا و کیفیت عالی، تا سال ها قابل استفاده است و برای بزرگسالان طراحی شده است.

شناور بادی روی آب حرفه ای

یکی از ویژگی های این شناور بادی برخورداری از پشتی مناسب در زمان استفاده است. این محصول دارای یک پشتی بادی بوده که به راحتی می توانید به آن تکیه دهید و از آن استفاده نمایید. دیگر مشخصه این شناور بادی، نشیمنگاه مربعی شکل و برخورداری از ابعادی استاندارد است که فضای مناسبی را برای استفاده بزرگسالان با جثه های گوناگون دارد. نشیمنگاه این محصول به صورت توری طراحی شده که به راحتی آب را از خود عبور می دهد و آب بر روی شناور بادی جمع نخواهد شد. دور تا دور این محصول دیواره ای پهن دارد که به راحتی بر روی آب شناور باقی مانده و از افتادن و واژگون شدن شما به داخل آب جلوگیری می کند. بر روی بدنه این محصول دو دستگیره است که برای حفظ تعادل بر روی آب کاربرد دارد. هم چنین دور تا دور این شناور بادی کمربندهای کوچکی تعبیه شده است که توسط آن می توانید شناور ها را به یکدیگر متصل کنید و یا طناب نجات را به شناور بادی ببندید.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح River Run لوکس 58854 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به صورت کاملا اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 126 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
دارای جالیوانی بادی
همراه با تکیه گاه بادی و کفی توری
قابل اتصال به دیگر شناورهای بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...