شناور بادی روی آب اینتکس مدل جت اسکی آبی 57536

intex 57536 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس مدل جت اسکی آبی 57536 یکی از جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی آب است که برای کودکان طراحی و تولید شده است و توانسته به خوبی محبوبیت کودکان را جلب کند. این شناور بادی روی آب دارای ابعادی مناسب بوده که کودک به خوبی بر روی آن قرار می گیرد. محصول فوق به صورت پهن طراحی شده است و به خوبی بر روی آب تعادل خود را حفظ می کند و واژگون نخواهد شد. این محصول دارای آب پاش می باشد که هیجان بیش تری به بازی های کودکان می بخشد.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل جت اسکی

این محصول دارای کیفیت بی نظیر است که با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار افت کیفیت نشده و به همین دلیل دچار پوسیدگی و پارگی نخواهد شد. شما می توانید به راحتی این محصول را راه اندازی کرده و در داخل آب قرار دهید. با استفاده از این محصول کودک به راحتی در آب های آرام و در استخر ها به صورت شناور بر روی آب بماند و از بازی در آب لذت ببرد. این محصول در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت خوبی دارد و می توان آن را به راحتی به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. برای راه اندازی این شناور بادی روی آب نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید که به راحتی می توانید نمونه مورد نظر خود را از طریق سایت پول اینتکس تهیه کنید. این محصول را به راحتی خریداری کرده و در زمانی کوتاه، محصول را راه اندازی کنید و سپس از روی زمین بلند کرده و به داخل آب انتقال دهید. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و مانع از نشستن کودک در خارج از آب شوید تا محصول دچار آسیب نشود.

شناور بادی روی آب اینتکس مدل جت اسکی آبی 57536 به راحتی از طریق سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش محصولات اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است.

 نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 177 سانتی متر
 سنین مورد استفاده بالای 3 سال
 جنس بدنه وینیل
 وزن 2.1 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 پمپ-
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هادارای یک دستگیره حفظ تعادل
همراه با تفنگ آبپاش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...