شناور بادی روی آب اینتکس مدل دو نفره سایبان دار 56294

intex 56294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس مدل دو نفره سایبان دار 56294 یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی آب است که تولید سال جاری بوده و با ابعادی استاندارد و طراحی حرفه ای توانسته نظر خریداران را جلب کند. این محصول از بدنه ای شیبدار برخوردار می باشد که امکان استفاده از آن را برای تمامی افراد به راحتی فراهم می کند. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی بوده که در دو سمت طراحی شیبدار دارد که دو نفر بزرگسال به راحتی می توانند بر روی آن قرار بگیرند. 

شناور بادی روی آب دو نفره سایبان دار اینتکس

نکته خاص در بدنه این محصول، برخورداری از سایبان است. این شناور بادی روی آب دارای یک سایبان می باشد که در صورت تمایل برای دوری از نور مستقیم خورشید می توانید از آن استفاده نمایید تا آفتاب به صورت مستقیم به بدن شما برخورد نکرده و پوست را نسوزاند. در صورت تمایل به قرار گیری در آفتاب مستقیم نیز می توانید سایبان را جمع کنید تا در برابر آفتاب قرار بگیرید. این محصول به صورت مواج طراحی شده است تا از جمع شدن آب بر روی بدنه جلوگیری شده و انعطاف بیش تری داشته باشد. به این ترتیب فضایی بسیار راحت و حرفه ای برای قرار گیری در سطح آب در دسترس شما خواهد بود. این محصول دارای کیفیت بی نظیر است که با قرار گیری در برابر آفتاب دچار افت کیفیت نشده و می توانید به راحتی تا سال ها از آن استفاده کنید بدون اینکه در اثر استفاده مکرر خراب شود.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس مدل دو نفره سایبان دار 56294 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و یا با شماره های موجود در سایت تخصصی پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 224 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.45 میلی متر
 تعداد طناب نجات 2 عدد
 تعداد دریچه باد 3 عدد
 تعداد محفظه نگهدارنده بطری 2 عدد
 وزن محصول 12 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 قابلیت جداکردن سایبان
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...