شناور بادی روی آب اینتکس مدل ریور ران سبز

intex 56825

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
2,950,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس مدل ریور ران سبز یکی از بهترین شناور های بادی روی آب ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که دارای طراحی حرفه ای و محبوبیت بالایی بوده و از بهترین گزینه ها برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی محسوب می شود. این شناور بادی روی آب دارای ابعادی مناسب و استاندارد می باشد که فضای کافی را برای قرار گیری یک نفر بزرگسال فراهم کرده و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. این محصول طراحی خاص و حرفه ای دارد که مورد پسند افراد بوده و به همین دلیل در صدر فروش شناور های بادی روی آب بزرگسال قرار می گیرد.

شناور بادی ریور ران سبز

از مشخصات این شناور بادی روی آب برخورداری از کیفیت بالای بدنه است. به طوری که این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. برای حفظ کیفیت این شناور بادی روی آب لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و از پریدن و نشستن بر روی آن در خشکی جلوگیری نمایید. لازم است تا پس از راه اندازی و باد زدن شناور، برای جابه جایی آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا کنید و از کشیدن آن بر روی زمین اجتناب نمایید. این محصول طراحی بسیار مناسبی دارد و دارای یک تکیه گاه بادی متصل به بدنه نیز می باشد که فضای مناسبی را برای نشستن در اختیار شما قرار می دهد تا خسته نشده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید.

برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس مدل ریور ران سبز با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید. هم چنین برای خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

 برنداینتکس
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول135 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
ضخامت 0.44 میلی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
دریچه 2 عدد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.6 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای دستگیره تعادل
دارای طناب نجات
دارای جالیوانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...