شناور بادی روی آب اینتکس مدل River Run

intex 58825

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
2,700,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس مدل River Run یکی از بهترین نمونه های شناور بادی روی آب است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده و به دلیل برخورداری از قابلیت های مختلف، به فروش بالایی رسیده است. این شناور روی آب صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای پهن می باشد. وسط شناور به صورت فرو رفته است که نشیمنگاه آن بوده و فرد می تواند به راحتی بر روی آن بنشیند. این نشیمنگاه به صورت توری ایجاد شده است تا هم انعطاف بالایی داشته باشد و راحت باشد و هم آب را به راحتی از خود عبور دهد و از پر شدن آب در شناور جلوگیری شود.

شناور بادی روی آب اینتکس بزرگسال

شناور بادی روی آب دارای دو دسته مشکی رنگ در دو طرف است که توسط آن می توانید به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید. هم چنین این محصول دارای یک تکیه گاه بادی می باشد که فوق العاده راحت بوده و در زمان نشستن بر روی شناور بادی، می توانید به آن تکیه دهید. محصول فوق دارای طناب نجات در دور تا دور شناور نیز می باشد و طناب به حلقه هایی که دور شناور وجود دارند متصل است. این شناور بادی برای استفاده در انواع آب های آرام مناسب بوده و فضایی راحت و پرهیجان را ایجاد خواهد کرد. محصول فوق با برخورداری از بدنه ای مقاوم و ضخیم، طول عمر بالایی داشته و کیفیت بدنه آن موجب شده تا برای استفاده در مقابل نور مستقیم خورشید مناسب باشد و قرار گیری طولانی در برابر آفتاب به کیفیت بدنه آن آسیبی وارد نکند.

شناور بادی روی آب اینتکس مدل River Run به راحتی و با قیمتی ارزان از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است. این محصول را سفارش دهید تا درب منزل در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 برند اینتکس
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
دارای جالیوانی بادی
همراه با تکیه گاه بادی و کفی توری
قابل اتصال به دیگر شناورهای بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...