شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس طرح جوجه 56286

intex 56286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس طرح جوجه 56286 یکی از جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی آب است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است. این شناور بادی روی آب دارای ابعادی استاندارد می باشد که برای استفاده افراد بزرگسال مناسب بوده و فضای کافی را در اختیار آن ها قرار می دهد. این شناور بادی روی آب دارای ظاهری جذاب شبیه به جوجه است که دارای سر به صورت حجیم بوده و بال ها و دم جوجه در اطراف تشک بادی طراحی شده اند. در دو طرف سر جوجه نیز دو عدد دستگیره مشکی رنگ برای استفاده قرار دارد که توسط آن می توانید تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از پرت شدن به داخل آب جلوگیری نمایید.

تشک بادی روی آب جوجه بزرگسال

این محصول کیفیتی بی نظیر دارد که برای استفاده در آب های آرام و استخر ها مناسب می باشد. به این ترتیب شما می توانید توسط این جوجه ساعت ها بر روی آب شناور بمانید. این محصول در برابر نور خورشید مقاومت زیادی داشته و با قرار گیری طولانی مدت در برابر آفتاب، دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. هم چنین دارای تحمل وزن زیادی می باشد که بزرگسالان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که تحمل وزن بالا مربوط به استفاده از تشک بادی در داخل آب است. در خارج از آب باید از پریدن و نشستن بر روی این تشک بادی خودداری کنید تا کیفیت بدنه دچار آسیب نشود.

برای خرید شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس طرح جوجه 56286 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین در صورت تمایل با تماس با شماره های سایت پول اینتکس، به صورت حضوری محصول را خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 221 سانتی متر
 عرض 221 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.6 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...