شناور بادی روی آب بزرگسال بست وی طرح فلامینگو 41475

intex 41475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,040,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال بست وی طرح فلامینگو 41475 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت تخصصی پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. این شناور بادی روی آب با برخورداری از طراحی جذاب، توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کند و فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول ظاهری جذاب داشته و با برخورداری از طراحی متفاوت فضایی ایده آل برای بزرگسالان ایجاد می کند تا بتوانند ساعت ها بر روی آب به صورت شناور باقی مانده و از استراحت بر روی آب لذت ببرند. 

تشک بادی روی آب فلامینگو بست وی

بدنه این محصول دارای ابعادی استاندارد برای دراز کشیدن بزرگسالان است و سر و بال های فلامینگو به صورت بادی به بدنه متصل شده اند. کیفیت این محصول بسیار عالی بوده و دارای طول عمر زیادی است. به طوری که در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها می توانید از این شناور بادی استفاده کنید و نیازی به خرید محصول جدید نخواهید داشت. یکی از ویژگی های این محصول مقاومت زیاد در برابر نور خورشید است به طوری که با قرار گیری طولانی در برابر آفتاب مستقیم، دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد. شما توسط یک پمپ باد دستی اینتکس به سادگی می توانید این محصول را راه اندازی کرده و استفاده نمایید.

برای خرید شناور بادی روی آب بزرگسال بست وی طرح فلامینگو 41475 به صورت اینترنتی به سایت تخصصی پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری با مراجعه به فروشگاه پول اینتکس، این شناور بادی روی آب را به صورت حضوری دریافت کنید. در صورت تمایل به مشاوره خرید با شماره های ما در تماس باشید.

نوع تفریحی
 طول 153 سانتی متر
 عرض 143 سانتی متر
 برند بست وی
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.3 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب تمام سنین
دارای دستگیره حفظ تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...