شناور بادی روی آب بزرگسال مدل جوجه رنگی

intex 57556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
1,600,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال مدل جوجه رنگی یکی از محصولات جدید ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و تولید سال جاری میلادی می باشد. این شناور بادی یکی از جذاب ترین نمونه ها بوده که در مدت کوتاهی توجه خریداران را جلب کرده و افراد علاقه مند به تفریحات آبی به خوبی از آن استقبال کرده اند. این محصول به شکل یک جوجه طراحی شده است که دارای سر و دم و بال های بادی بوده که ظاهری فانتزی و بسیار جذاب دارد. بدنه این جوجه نیز به صورت رنگارنگ طراحی شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده و ما شاهد محصولی بی نظیر هستیم. 

شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس مدل جوجه

این شناور بادی روی آب ابعادی استاندارد دارد که فضای مناسبی را برای بزرگسالان در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول بسیار نرم و راحت بوده و به دلیل برخورداری از رویه ضد حساسیت، برای افراد مشکلی ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل به راحتی قابل استفاده است. راه اندازی آن نیز بسیار ساده است و شما توسط یک پمپ باد می توانید در زمان کوتاهی آن را راه اندازی کرده و در هر محیطی مانند استخر ها و یا دریاچه های آرام از آن استفاده نمایید. بدنه این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل برخورداری از استحکام مناسب و انعطاف بی نظیر، طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است. هم چنین نور خورشید نیز آسیبی به آن وارد نکرده و می توان به راحتی آن را در فضاهای باز قرار داد.

برای خرید شناور بادی روی آب بزرگسال مدل جوجه رنگی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و محصول فوق را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 وزن 2.1 کیلوگرم
 جنس رویهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دو لایه
 پمپ -
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
دارای دستگیره نگهدارنده
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
مناسب برای 3 سال به بالا
 اقلام همراه-------------


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...