شناور بادی روی آب تکیه گاه دار سبز

intex 56512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب تکیه گاه دار سبز برای کسانی که به تفریحات آبی در فصول گرم سال می روند مناسب می باشد و می تواند برای آن ها بهترین ساعات را رقم بزند. شناور بادی قادر به قرار گیری بر روی سطح آب های آرام می باشد که می توان در این موقعیت لذت زیادی را کسب نمود. این محصول برای بهره مندی از محیط هایی مانند استخر ساخته شده است که مورد استفاده کودکان و نوجوانان قرار می گیرد و برای آن ها اوقات خوشی را رقم می زند. به وسیله این محصول است که تفریحات مهیج آبی رقم می خورد و می توان با لذت زیاد از حضور در این موقعیت لذت برد. شناور بادی روی آب دارای تکیه گاه بادی می باشد که ساختاری مواج دارد که می تواند به عنوان بخشی طبی و راحتی شناخته شود و همچنین برای ایجاد راحتی افراد در داشتن تعادل بر روی محصول استفاده شود. با وجود این تکیه گاه است که افراد به راحتی در داخل محصول قرار می گیرند و از آن استفاده می کنند. 

این بخش دارای دریچه باد مجزا می باشد و به صورت جدا از بخش های دیگر راه اندازی می شود. در نتیجه می توان باد آن را کم و زیاد نمود و سطحی مطابق با سلیقه خود راایجاد کرد. رنگ بدنه جزو محبوب ترین رنگ های موجود در شناور های بادی است که برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است و بدنه آن علاوه بر رنگ سبز دارای بخش های شفاف نیز می باشد. به همین خاطر است که می توان با لذت زیاد از وجود محصول بهره مند شد و ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد. بخش مرکزی فرو رفتگی داشته و محل نشیمن می باشد و دو دستگیره پلاستیکی در اطراف بدنه واقع شده است که برای نگه داری افراد می باشد و همچنین توانسته تعادل بیش تری را برقرار کند. فروشگاه پول اینتکس بهترین ارائه دهنده محصولات بادی و تفریحی است که شناور بادی روی آب تکیه گاه دار سبز را نیز موجود دارد و می توان آن را خریداری کرد.

نوع تفریحی
 قطر 102 سانتی متر
 آرگونومی ساخت گرد
 وزن 850 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ نارنجی
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...