شناور بادی روی آب تکیه گاه دار صورتی

intex 56512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب تکیه گاه دار صورتی با توجه به رنگ خود اغلب برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت زیادی برای آن ها دارد. این شناور بادی برای استفاده در محیط آب های آرام مانند استخر ساخته شده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده محصول را راه اندازی کرد و به بهره مندی از آن پرداخت. شناور بادی بدنه ای توخالی دارد که تنها از باد پر می شود در نتیجه وزن کمی داشته و قادر به قرار گیری به صورت معلق و شناور می باشد. به همین خاطر است که کودکان و نوجوانان را نیز بر روی خود قرار می دهد و می تواند محصولی پر استفاده و محبوب باشد. ساختار این محصول از تکیه گاهی بادی تشکیل شده است که قرار گیری افراد بر روی خود را آسان تر می کند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس می باشد و جزو محصولات بادی اصل و اورجینال می باشد.

 به همین خاطر است که جنس و کیفیت بدنه در درجه بالایی قرار گرفته است و می توان با داشتن سازگاری های زیاد از وجود محصول بهره مند شد و از داشتن آن در طی سال های زیاد لذت برد. این محصول را به راحتی می توان جهت استفاده در استخر در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و در صورت مهیا بودن شرایط به نصب و راه اندازی آن اقدام نمود. بدنه دارای قابلیت ضد حساسیت می باشد و بدون ایجاد عارضه پوستی برای رده سنی کودک و نوجوان کاربرد دارد. همچنین به دلیل ساختار استاندارد و ایمن می تواند مهم ترین محصولی باشد که در استخر توسط افراد استفاده می شود. والدین می توانند این محصول را تهیه کنند و برای کودکان در کنار خود موقعیت داشتن تفریحات مهیج آبی را ایجاد کنند و در نتیجه بتوانند اوقات خوشی را رقم بزنند. هر یک از کسانی که به دنبال خرید شناور بادی روی آب تکیه گاه دار صورتی می باشند می توانند به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنند.

نوع تفریحی
 قطر 102 سانتی متر
 آرگونومی ساخت گرد
 وزن 850 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ نارنجی
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...