شناور بادی روی آب جزیره اینتکس 56296

56296

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب جزیره اینتکس 56296 برای استفاده رده سنی بزرگسالان در شرکت نامدار و بزرگ اینتکس طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شده است. لازم به ذکر است اگر شما به دنبال یک شناور بادی جادار و بزرگ برای خانواده خود هستید ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. همانطور که قابل مشاهده است این شناور بادی به تعداد صندلی های خود دارای پشتی جهت تکیه دادن می باشد که این نوع طراحی و ساخت این شناور بادی توسط بهترین مهندسین و با ایمنی کامل انجام شده و همچنین جهت سهولت استفاده از این محصول از دستگیره هایی در آن استفاده شده که کار شما را در حین استفاده بسیار ساده کرده است. 

این شناور بادی مناسب برای استفاده سه نفر به صورت همزمان بوده و می تواند تا وزن 300 کیلو گرم را به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی تحمل کند و همچنین این کالا گزینه ای مناسب به منظور تفریحات مهیج آبی و گرفتن حمام آفتاب نیز می باشد. لازم به ذکر است محصول ساخته شده از بهترین مواد پی وی سی درجه یک بوده و از انعطاف، ضخامت و همچنین تحمل وزن بالایی بهره می برد. در آخر باید گفت طراحی زیبا و منحصر به فرد، وجود دستگیره های حفظ تعادل، ترکیب رنگی شاد و دلنشین، فضای مفید و جادار قابل استفاده و... از موارد و مزیت های مهم این شناور بادی روی آب سه نفره می باشند که البته هر کدام از این ویژگی ها سبب شده تا شما نهایت استفاده را از این کالا ببرید. برای تهیه و خرید شناور بادی روی آب جزیره اینتکس 56296 جادار و سرگرم کننده می توانید به صورت آنلاین و از سراسر کشور به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره تلفن های درج در داخل سایت استفاده کنید.  

 نوع تفریحی
 طول 259 سانتی متر
 عرض 221 سانتی متر
 ارتفاع 58 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 پمپ 
 نوع پمپ -
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای نشیمنگاه و تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جالیوانی
 دارای چهار دستگیره حمل سرخود
 دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...