شناور بادی روی آب خانوادگی بزرگ فلامینگو 57267

intex 57267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,730,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب خانوادگی بزرگ فلامینگو 57267 یکی از کاربردی ترین و مهیج ترین محصولاتی است که برای تفریح در محیط آب های آرام ساخته شده است و می توان از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی دارای قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب می باشد و می تواند حالت شناور و معلق را به خود بگیرد. در نتیجه محصول مورد نظر برای تمامی رده های سنی جذابیت دارد و می تواند آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. محصولی که از آن تحت عنوان شناور بادی روی آب یاد می شود بدنه ای بزرگ و جادار دارد که دارای تحمل وزن 400 کیلوگرم می باشد. این تحمل وزن زیاد بوده است و محیط شناور بادی برای قرار گیری 4 الی 5 نفر نیز مناسب می باشد. به همین خاطر است که تمامی علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی مهیج در فضایی که دارای آب های آرام می باشد می توانند این محصول را خریداری کنند و یک محیط خانوادگی و دوستانه به جهت قرار گیری بر روی سطح آب را داشته باشند.

شناور بادی روی آب خانوادگی بزرگ فلامینگو

محصول دارای تمامی سازگاری های لازم است تا بتوان به آسانی از آن استفاده کرد. داشتن دستگیره نگه دارنده و طناب حرکت دادن محصول و همچنین ساختار سه بعدی محصول سبب شده است که بدون هر گونه مشکل بتوان از این محصول بی نظیر استفاده کرد و بهترین شرایط را کسب نمود. عروسک بادی موجود در طراحی این شناور بادی توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و برای برخی از افراد به عنوان یک طراحی به روز و شیک می باشد تا به سمت خرید آن کشیده شوند و شناور بادی را برای استفاده بر روی سطح آب در نهایت کیفیت و دوام و طول عمر خریداری کنند. بدنه از جنس با کیفیت می باشد که قابلیت ضد حساسیت بودن دارد و برای استفاده طولانی مدت در معرض تابش خورشید نیز دارای سازگاری می باشد. شناور بادی روی آب خانوادگی بزرگ فلامینگو 57267 را می توان از فروشگاه پول اینتکس خریداری کرد و سفارش خود را ثبت نمود.

شناور بادی روی آب خانوادگی فلامینگو مدل 57267

نوع تفریحی
 طول 422 سانتی متر
 عرض 373 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 400 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
 نوع پمپ --
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...