شناور بادی روی آب دو نفره اینتکس مدل ریورران 56827

intex 56827

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
4,000,000
3,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب دو نفره اینتکس مدل ریورران 56827 یکی از محصولات حرفه ای شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در فروشگاه تخصصی اینتکس به فروش می رسد. این محصول حرفه ای و جذاب برای تفریحات آبی و پر از هیجان طراحی شده است و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. محصول فوق برای استفاده دو نفر بزرگسال مناسب است و با استفاده از این شناور بادی، مجموعه کاملی از تمامی امکانات را برای تفریح بر روی آب در اختیار خواهید داشت. این شناور بادی روی آب یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضاهای مختلف است و دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد.

شناور بادی اینتکس مدل ریورران 

این محصول را می توانید به راحتی در فضاهایی مانند آب های آرام و رودخانه ها استفاده کنید. این محصول به صورت دو شناور به هم چسبیده می باشد که دارای دو قسمت نشیمنگاه توری است که از جمع شدن آب در داخل شناور جلوگیری می کند. در قسمت میانی این شناور بادی یک باکس قرار دارد که می توان انواع نوشیدنی و خوراکی و یا سایر لوازم را در داخل آن قرار داد. بر روی بدنه این شناور جالیوانی نیز تعبیه شده است. در دو طرف نیز دو دسته قرار دارد که برای حفظ تعادل در داخل آب به کار می رود. این شناور بادی روی آب دارای تکیه گاه بادی متصل به بدنه نیز می باشد که فضایی راحت و ایده آل برای تفریحات آبی و شناور ماندن بر روی آب را در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید شناور بادی روی آب دو نفره اینتکس مدل ریورران 56827 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 243 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 برند اینتکس
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دو دستگیره حمل و نقل
همراه با کلمن روی آب بزرگ
دارای نشیمنگاه توری
همراه با طناب نجات
گیره اتصال جانبی
5 عدد دریچه باد مجزا
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...