شناور بادی روی آب دو نفره River Run 2 اینتکس 58837

intex 58837

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب دو نفره River Run 2 اینتکس 58837 یکی از جدیدترین انواع شناور بادی روی آب است که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این شناور بادی روی آب برای استفاده به صورت دو نفره طراحی شده و می توانید به راحتی آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید. این شناور بادی روی آب از بهترین انواع این محصولات است که با ویژگی های حرفه ای خود توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. 

شناور بادی روی آب دو نفره حرفه ای

این شناور بادی دارای دو نشیمنگاه بوده که دارای کفی توری شکل هستند. این نوع از کفی در طراحی شناور بادی موجب شده است تا آب بر روی شناور جمع نشود. این محصول دارای دیواره ای پهن است که به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ خواهد کرد. برای این منظور دو دسته نیز در اطراف این شناور بادی تعبیه شده است که برای حفظ تعادل راحت تر کاربرد دارد. در قسمت میانی این شناور بادی یک محفظه وجود دارد که برای قرار دادن اشیا و انواع خوراکی و نوشیدنی ها کاربرد دارد. هم چنین بر روی بدنه نیز دو جالیوانی تعبیه شده است. در دور تا دور این شناور بادی نیز گیره هایی برای اتصال طناب نجات قرار دارد که بسیار کاربردی هستند. در قسمت نشیمنگاه نیز پشتی وجود دارد تا بتوانید به راحتی بر روی این شناور نشسته و ساعات زیادی را از شناور ماندن بر سطح آب لذت ببرید.

برای خرید شناور بادی روی آب دو نفره River Run 2 اینتکس 58837 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده تا این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 243 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
همراه با کلمن روی آب بزرگ
دارای نشیمنگاه توری
همراه با طناب نجات
گیره اتصال جانبی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...