شناور بادی روی آب ریور وان مدل 56835

56835

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,170,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب ریور وان مدل 56835 از طرح و رنگ بندی بسیار شیکی برخوردار بوده و به صورت طرح دار و زیبا ساخته شده است. این حلقه شنا به صورت گرد طراحی شده و بر روی آب تحمل وزن بسیار عالی و مناسبی خواهد داشت و همچنین علاوه بر بزرگسالان برای استفاده کودکان بخصوص پسر بچه ها نیز کاملا ایده آل خواهد بود. این محصول کاربردی و در عین حال زیبا به صورت کاملا مقاوم و با کیفیت توسط شرکت اینتکس ساخته شده و با قیمت مناسب، طرح و رنگ بندی جذابی به فروش می رسد. این حلقه بادی به همراه پشتی یا همان تکیه گاه برای رده سنی بالای 8 سال طراحی شده و تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل خواهد کرد. 

لازم به ذکر است قسمت رویه و بدنه این محصول از پی وی سی یا همان وینیل درجه یک و مقاوم ساخته شده که انعطاف پذیری بسیار عالی داشته و همچنین در برابر وزن و فشار بالا نیز مقاومت چشمگیری از خود نشان خواهد داد. این حلقه شنا دارای وزن بسیار اندک و سبکی بوده که به راحتی قابل جابجایی و در واقع جمع آوری خواهد بود. لازم به ذکر است از دیگر ویژگی های بسیار عالی این کالا می توان به ضد آب بوده بدنه این شناور بادی اشاره کرد که به همین علت در استفاده طولانی مدت درون آب دچار هیچگونه مشکلی نخواهد شد. شما عزیزان برای خرید این کالا کاربردی و جذاب می توانید با سایت نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرموده و شناور بادی روی آب ریور وان مدل 56835 را ببا ضمانت اصل بودن کالا و مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمامی سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...