شناور بادی روی آب صورتی اینتکس با کف توری 58883

intex 58883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب صورتی اینتکس با کف توری 58883 یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی آب است که با برخورداری از طراحی کاربردی برای استفاده در آب های آرام مناسب بوده و می توانید با استفاده از آن لحظات جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنید. این شناور بادی دارای ابعادی مناسب می باشد که برای استفاده بزرگسالان مناسب است و با استفاده از آن ساعات زیادی را می توانید به صورت شناور بر روی آب سپری کنید. 

شناور بادی روی آّب با کفی توری

این شناور بادی به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره می باشد و قسمت نشیمنگاه این شناور بادی نیز به صورت فرو رفته است. این دیواره در قسمت پشت محصول، یک پشتی مناسب دارد که می توان به آن تکیه داد. این محصول دارای یک جالیوانی بر روی بدنه است که می توانید به نوشیدنی مورد علاقه خود را بر روی آب بنوشید. این محصول دارای دستگیره هایی در دو طرف است که برای حفظ تعادل بر روی آب کاربرد دارد. محصول فوق را می توانید به راحتی در تمامی آب های آزاد قرار داده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. این شناور بادی دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. برای راه اندازی آن لازم است تا بر روی یک سطح مناسب و عاری از اشیای تیز، این شناور بادی را باز کنید. سپس می توانید این محصول را توسط یک پمپ باد راه اندازی کرده و از روی زمین بلند کنید و در داخل آب قرار دهید.

برای تهیه شناور بادی روی آب صورتی اینتکس با کف توری 58883 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...