شناور بادی روی آب طرح ماشین بچگانه

intex 59380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح ماشین بچگانه سبک و قابل حمل می باشد تا افراد بتوانند به راحتی در مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند. این محصول بادی و تفریحی جهت استفاده در محیط استخر ساخته شده است تا ایمنی کودکان را رقم بزند و بتواند برای آن ها تفریحات مهیج آبی را ایجاد کند. داشتن شناور بادی روی آب با این طرح جذاب سبب تمایل بیش تر کودکان به این محصول شده است و استفاده از آن را میسر می کند. در نتیجه پر فروش و منحصر به فرد می باشد و برای استفاده در طول عمر بالا سازگاری دارد. این محصول ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که رنگبندی خاص و جذاب را نیز ایجاد کرده است. به همین خاطر می توان از این رنگبندی و طراحی زیبا جهت علاقه مند کردن کودکان به تفریحات آبی استفاده کرد.

 برخی کودکان که از آب می ترسند و یا تمایلی به داشتن تفریحات آبی ندارند می توانند از شناور بادی مد نظر استفاده کنند و از داشتن آن بهره مند شوند تا در کنار والدین خود در محیط استخر به تفریحات مهیج آبی بپردازند. شناور بادی دارای کیفیت مطلوب است و بدنه ای غیر قابل نفوذ را شامل می شود. همچنین دارای بدنه ضد حساسیت می باشد که برای استفاده در طول عمر بالا سازگاری دارد. با این وجود است که این محصول توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و تمامی کودکان را به سمت داشتن تفریحات آبی جذب کند. به جهت راه اندازی آسان محصول دریچه ای برای اتصال به پمپ باد بر روی بدنه ایجاد شده است که توانایی پر کردن بدنه در کم ترین زمان را دارد و می تواند به سرعت محصول را برای استفاده کودکان آماده سازد. این دریچه باد را در داخل خود نیز محفوظ نگه می دارد و از نشت آن به بیرون جلوگیری می کند. جهت خرید شناور بادی روی آب طرح ماشین بچگانه به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 107 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طرح زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...