شناور بادی روی آب طرح موتور پسرانه 57534

57534

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح موتور پسرانه 57534 شرکت اینتکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا بوده که در تولیدات خود از مدل های متنوع و جذابی استفاده کرده است که البته همین شناور بادی طرح موتور نمونه ای از همان محصولات بادی درجه یک خواهد بود. کمپانی اینتکس این شناور را به گونه ای طراحی کرده که کودک عزیز شما با حفظ ایمنی کامل و بدون نگران به تفریحات آبی بپردازد و لذت استفاده و ریلکس کردن بر روی آب را تجربه کند. این شناور بادی محصولی مهیج و جذاب بوده که با طراحی منحصر بفردی که از خود به جای گذاشته باعث شده تا تمامی مشتریان بتوانند بدون هیچ مشکل و نگرانی دست به سفارش و خرید این کالا بزنند. 

اگر با دقت به تصاویر این محصول خاص نگاه کنید متوجه خواهید شد که از هر نظر این شناور بادی روی آب یک محصول ایده آل و بسیار دوست داشتنی برای کودکان و به خصوص پسران خواهد بود. لازم به ذکر جنس بدنه این کالا از پی وی سی یا همان وینیل درجه یک و با کیفیت در نظر گرفته شده که علاوه بر خاصیت ضد تعریقی که داشته کاملا ضد حساسیت بوده و با پوست بدن انسان سازگاری کامل داشته و به همین دلیل کودکان در حین استفاده به هیچ عنوان دچار مشکل یا حساسیتی نخواهند شد. در جهت تهیه و خرید این شناور بادی روی آب طرح موتور پسرانه 57534 می توانید به راحتی و از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت پول اینتکس و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

 نوع تفریحی
 طول   180 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 9.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...