شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگسال بست وی

Bestway 41110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگسال بست وی جدیدترین نمونه شناور بادی روی آب بزرگسال است که به دلیل طراحی فانتزی و رنگ جذاب، مورد علاقه خریداران بوده و افراد علاقه مند به تفریحات آبی، به آن علاقه زیادی نشان می دهند. این شناور بادی روی آب ساخت شرکت بزرگ بست وی می باشد که دارای تجربه بالایی در زمینه محصولات بادی است و در میان خریداران شناخته شده می باشد. 

شناور بادی روی آب فلامینگو

این محصول خاص و جذاب دارای بدنه ای مقاوم بوده که استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. این نوع از شناور بادی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. البته لازم به ذکر است تحمل وزن گفته شده مربوط به استفاده در داخل آب می باشد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از نشستن بر روی آن در خشکی خودداری کرده و پس از راه اندازی، برای جابه جایی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن آن برروی زمین اجتناب نمایید. بدنه این محصول از وینیل بوده که دارای انعطاف خوبی می باشد و استحکام بالایی دارد. این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و به راحتی می توان آن را در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار داد. در صورت رعایت شرایط نگه داری این محصول طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشد و نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت.
برای خرید شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگسال بست وی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را از مرجع تخصصی فروش محصولات بادی خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن2.84 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
مناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...