شناور بادی روی آب فلامینگو کوچک مدل 57558

57558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,125,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب فلامینگو کوچک مدل 57558 یکی دیگر از زیباترین انواع شناور بادی روی آب برای رده سنی کودک و نوجوان بوده که توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این شناور بادی روی اب طراحی ظاهری فانتزی و زیبایی داشته که با در نظر گرفتن این ساختار ظاهری توانسته در زمانی کوتاه به یک فروش قابل قبولی دست یابد. طراخی بدنه این شناور بادی روی آب کاملا سه بعدی و برگرفته از یک فلامینگو با رنگبندی صورتی بوده که در دو سمت بدنه آن دستگیره پلاستیکی حفظ تعادل تعبیه شده تا کودک بتواند در زمان بازی با استفاده از این دو دستگیره ایمنی خود را فراهم اورد. رویه اصلی این محصول ساختاری مواج داشته که هم بستر قرار گیری کودک نرم و استاندارد شده و هم با ایجاد امکان ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق کودک در زمان استفاده اجتناب به عمل آورد.

مهم ترین اصل در زمان انتخاب و خرید شناور بادی روی آب توجه به کیفیت و جنس بدنه آن بوده تا ایمنی مصرف کننده را به طور کامل تامین کرده و هم افراد از طول عمر بالای کالا آسوده خاطر باشید. با در نظر گرفتن این نکته بوده که کارخانه اینتکس در پروسه طراحی و تولید این شناور بادی روی آب از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طرح چرم استفاده شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی شده و همچنین در اثر تماس با دماهای مختلف آب دچار افت کیفیت نشود. در نظر داشته باشید حداکثر وزن قابل تحمل این شناور 40 کیلوگرم بوده و نباید وزنی بیش از این مقدار به بدنه آن وارد سازید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید شناور بادی روی آب فلامینگو کوچک مدل 57558 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.68 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپ ندارد 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...