شناور بادی روی آب لاکپشت 57555

57555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب لاکپشت 57555 یکی دیگر از جذاب ترین انواع شناور بادی روی آب فانتزی بوده که با ساختاری منحصر به فرد و رویه باکیفیت و مقاوم توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول بر روی سطح آب های آرام به حالت شناور قرار می گیرد و می تواند بهترین و برترین موقعیت را به دست آورد. کودکان قادر به قرار گرفتن بر روی آن می باشند و می توانند تعادل لازم در زمان قرار گیری را داشته باشند. با وجود دستگیره نگه دارنده طراحی محصول بی نقص و منحصر به فرد شده است که در نهایت می توان به داشتن آن اقدام نمود. این محصول می تواند ایمنی لازم را برای استفاده کودکان مهیاسازد و آن ها را دچار مشکل نکند.

فروش شناور بادی روی آب لاکپشت intex 57555 | استخر اینتکس

شناور بادی با طرح لاک پشت ساخته شده است که از نظر کودکان بسیار جذاب و خاص محسوب می شود. این محصول می تواند به راحتی موقعیت قرار گیری بر روی سطح آب ها را ایجاد سازد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. شناور بادی روی آب لاکپشت 57555 وزن کمی دارد که به حالت معلق بر روی آب قرار می گیرد. همچنین داشتن وزن کم سبب می شود که افراد بتوانند آن را به راحتی و بدون مشکل در مسافرت و یا گردش با خود به همراه داشته باشند و در صورت مهیا بودن شرایط دلخواه به استفاده از آن بپردازند. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این شناور بادی روی آب قادر بوده تا 80 کیلوگرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل کند. برای خرید شناور بادی روی آب لاکپشت 57555 می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

شناور بادی روی آب لاکپشت intex 57555 ارزان | فروشگاه اینتکس

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 وزن 8.5 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای دو دستگیره
 مناسب افراد بالای سه سال
 دارای طرح و رنگ جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...