شناور بادی روی آب ماتادور اینتکس 56280

56280

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب ماتادور اینتکس 56280 با طراحی مخصوص و رنگ بندی بسیار شیک و جذاب محصولی از شرکت اینتکس می باشد. این محصول بادی با داشن محیطی کاملا ایمن برای کودکان طراحی شده اما لازم به ذکر است که بزرگسالان نیز می توانند از این کالا جذاب و مهیج استفاده کنند. این شناور بادی یک وسیله کاملا شادی و مفرح بخش برای تفریحات آبی شما عزیزان می باشد. همانطور که مشاهده می کنید طراحی این شناور بادی بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و دقیقا شبیه به یک گاو وحشی است که به همین علت در میان طرفداران خود توجه چشمگیر افراد را به خود جلب کرده است. این کالا بسیار زیبا و فانتزی با ایجاد اوقات مفرح و سرگرمی ایمن درون آب، ساعاتی بسیار سرگرم کننده و جذاب را برای شما عزیزان رقم میزند.

 لازم به ذکر است این وسیله سرگرم کننده از جنس پی وی سی ساخته شده به این علت که این جنس استحکام و دوام بسیار بالایی در برابر ضربه، رطوبت، فشار و.. داشته به همین سبب استفاده از آن در ساخت یک محصول بادی نشان دهنده کیفیت بسیار عالی و طول عمر بالای آن خواهد بود. گفتنی است قسمت رویه این شناور بادی نیز از پی وی سی طرح چرم بوده و قسمت کفی آن نیز به صورت چند لایه و کاملا مستحکم ساخته شده است. در آخر باید گفت که شما عزیزان در هر سنی که هستید اگر میخواهید تا یک تفریح مفرح بخش و سرگرم کننده در روزهای گرم تابستانی داشته باشید، این محصول گزینه ی مناسبی برای شماست. جهت خرید و سفارش شناور بادی روی آب ماتادور اینتکس 56280 می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این کالا را با ضمانت نامه معتبر دیافت کنید. 

نوع تفریحی
 طول 239 سانتی متر
 عرض 196 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 6.8 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.45 میلی متر
 پمپ  
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هاقابل استفاده برای کودکان و نوجوانان
رده سنی: 9+
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...