شناور بادی روی آب مبلی اینتکس رنگ نارنجی 58883

intex 58883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
999,000
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی اینتکس رنگ نارنجی 58883 یکی دیگر از بهترین نمونه های شناور بادی روی آب است که به دلیل طراحی خاص و جالب، توانسته به محبوبیت بالایی برسد. این شناور روی آب دارای ابعادی استاندارد بوده که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و از قابلیت های جذابی برخوردار می باشد. این محصول دارای ظاهری گرد و به رنگ نارنجی است که براق بودن بدنه، زیبایی آن را دوچندان می کند.

شناور بادی نارنجی اینتکس

دور تا دور این شناور بادی، دیواره ای وجود دارد که در قسمت پشتی شناور، ارتفاع این دیواره بیش تر می شود. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و با تکیه گاه مناسب، از افتادن به داخل آب جلوگیری نمایید. در دو طرف این شناور نیز دو دسته سفید رنگ قرار دارد که برای حفظ تعادل بر روی آب کاربرد داشته و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول دارای یک جالیوانی بر روی بدنه نیز می باشد که در زمان استفاده از آن، می توانید بطری نوشیدنی خود را در این جالیوانی قرار دهید و از نوشیدن آن بر روی آب، لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های این شناور بادی، برخورداری از کفی توری در نشیمنگاه است. این کفی موجب می شود تا آب در شناور جمع نشود و هم چنین بسیار راحت باشد. کیفیت بالای بدنه این محصول موجب شده است تا شناور بادی طول عمر زیادی داشته باشد و بتوانید تا سال ها از آن در آب های آرام استفاده نمایید.

برای خرید شناور بادی روی آب مبلی اینتکس رنگ نارنجی 58883 با ارزان ترین قیمت، پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...