شناور بادی روی آب مبلی زرد رنگ با کف توری 58883

intex 58883 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
999,000
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی زرد رنگ با کف توری 58883 یکی از جذاب ترین محصولات تفریحات آبی است که با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. این محصول خاص و بی نظیر برای استفاده در تمامی آب های آرام مناسب بوده و می توانید به راحتی آن را حمل کرده و جابه جا کنید. رنگ بدنه این شناور بادی زرد می باشد که دارای جذابیت بالایی است و در فضاهای باز نیز جلوه زیادی دارد.

شناور بادی روی آب با کف توری

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای پشتی مناسبی بوده که در زمان نشستن بر روی آن، به خوبی کمر را دربر می گیرد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در دو طرف این شناور بادی دو دسته سفید رنگ قرار دارد که با استفاده از آن به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ نمایید. هم چنین بر روی بدنه نیز یک جالیوانی قرار دارد که در زمان شناور بودن بر روی آب، می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز به همراه ببرید و از نوشیدن آن لذت ببرید. کفی این شناور بادی به صورت توری طراحی شده است تا از جمع شدن آب در داخل شناور بادی جلوگیری شود و هم چنین انعطاف مناسبی داشته باشد. برای استفاده از این شناور بادی لازم است تا ابتدا آن را روی سطحی که عاری از اشیای تیز باشد باز کنید و سپس محصول را توسط یک پمپ باد، باد بزنید و راه اندازی نمایید. پس از استفاده نیز به راحتی محصول را تخلیه کرده و جمع کنید. 

شناور بادی روی آب مبلی زرد رنگ با کف توری 58883 به راحتی از طریق سایت پول اینتکس قابل خرید است. این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...