شناور بادی روی آب مدل قو 56287

56287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مدل قو 56287 یکی از باکیفیت ترین انواع شناور بادی روی آب استخر بوده که برای تفریحات آبی در روز های گرم سال در رده سنی بزرگسال توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ساختاری سه بعدی داشته که از دلایل محبوبیت و فروش قابل توجه آن به شمار رفته و موجب شده تا تمامی افراد به راحتی این شناور بادی روی آب را در سبد خرید خود قرار دهند. طراحی بدنه شناور بادی روی آب مدل قو 56287 در واقع از یک تشک بادی گرد با بدنه ای مواج تشکیل شده که در بخش ابتدایی صورت و گردن قو و در کناره ها باله های آن تعبیه شده است. در دو سمت گردن قو نیز تعداد دو عدد دستگیره پلاستیکی قرار داده شده تا در زمان استفاده بتوانید از این طریق تعادل خود را بر روی سطح آب حفظ کنید.

شناور بادی روی آب مدل قو intex 56287 استخر | فروشگاه اینتکسابعاد بزرگ بدنه این شناور بادی روی آب در کنار توان تحمل 200 کیلوگرمی این بدنه موجب شده تا افراد در رده سنی بزرگسال به صورت همزمان دونفره بتوانند از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بدنه این شناور بادی تنها 5 کیلوگرم وزن داشته و به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد. به همین دلیل بوده که در زمان سفر نیز می توانید این محصول را به همراه ببرید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید شناور بادی روی آب مدل قو 56287 را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت پول اینتکس استفاده نمایید.

فروش شناور بادی روی آب مدل قو intex 56287 | استخر اینتکس

 نوع تفریحی
 طول 194 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 147 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد 
 نوع پمپ-------------
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...