شناور بادی روی آب کودک آتش نشانی

intex 59380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک آتش نشانی از سری محصولات پر فروش و محبوب بادی می باشد که برای گروه سنی کودک ساخته شده است و از طرحی محبوب برخوردار می باشد. این طرح محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد و توانسته برای آن ها جذاب باشد. به این ترتیب می توان خرید آن را برای کودکان انجام داد و برای آن ها امکان حضور در محیط های آبی را ایجاد نمود. داشتن این محصول بی نظیر سبب شده است که افراد بتوانند ساعات خوشی را برای کودکان رقم بزنند و از محیطی ایمن و استاندارد برخوردار شوند. با این وجود است که شناور بادی روی آب می تواند گزینه ای مناسب باشد. این محصول کاربردی برای استفاده بر روی سطح آب های آرام ساخته شده است که قابلیت قرار گیری به صورت شناور را دارد و می تواند افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. برای این کار دارای بدنه ای توخالی و سبک است تا بدون مشکل و فرو رفتگی در آب و همچنین برهم خوردن تعادل بتوان بر روی سطح آب قرار گرفت. 

همچنین تعادل لازم جهت حفظ کودکان بر روی خود را دارد و می تواند این کار را برای مدت زمان طولانی برقرار سازد. به این خاطر پر کاربرد و منحصر به فرد است و توجه افراد را به خود جلب کرده است. این بدنه کاربردی دارای رنگبندی جذاب و زیبا می باشد که طرح های رویه آن چاپی بوده و بدون تغییر رنگ و تغییر حالت می باشد. با توجه به چنین مواردی می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و آن را در محیط های آبی استفاده کرد و همچنین در معرض تابش اشعه خورشید نیز از این محصول منحصر به فرد استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول در مسافرت و گردش به راحتی به همراه افراد می باشد و می تواند مزیت داشته باشد. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی روی آب کودک آتش نشانی دارید می توانید به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 98 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...