شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح اژدهای قرمز 57577

intex 57577

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح اژدهای قرمز 57577 محصولی جذاب با طراحی زیبا و خاص است که تولید شرکت اینتکس بوده و با بهترین کیفیت عرضه شده است. این شناور بادی روی آب یکی از بهترین نمونه های تولید شده برای کودکان و نوجوانان است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس در دسترس قرار دارد. این محصول با برخورداری از طراحی جذاب و هیجان انگیز برای کودکان خصوصا پسران مناسب بوده و حتی هدیه ای جذاب برای آن ها محسوب می شود. 

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح اژدها

بدنه این شناور بادی روی آب دارای کیفیت بسیار بالایی است و از بهترین نوع وینیل با ضخامت استاندارد و انعطاف بالا ساخته شده است. به این ترتیب می توان از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده کرد. این شناور بادی روی آب را می توانید به صورت طولانی مدت نیز در برابر نور خورشید قرار دهید تا کودک بر روی آب بازی کند. زیرا کیفیت بدنه آن موجب شده است تا در برابر نور مستقیم خورشید دچار آسیب نشده و در برابر پارگی و پوسیدگی نیز استحکام زیادی دارد. این محصول را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کرده و در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید تا کودک در آب های آرام بتواند به راحتی مورد استفاده قرار دهد. بدنه این محصول وزن بسیار کمی دارد و دارای ابعاد بسته بندی کوچکی می باشد و می توان آن را به راحتی حمل و جابه جا کرد. این شناور بادی روی آب یکی از بهترین گزینه ها بوده و به آسانی راه اندازی می شود.

برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح اژدهای قرمز 57577 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.875 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 تعداد دستگیره دو عدد
 تعداد دریچه باد دو عدد
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 طراحی شیک و زیبا
حفظ تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...