شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح اژدها 57563

intex 57563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
1,680,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح اژدها 57563 یکی از بهترین نمونه های شناور بادی روی آب مخصوص کودکان است که با ارزان ترین قیمت بازار در فروشگاه تخصصی لوازم استخر پول اینتکس به فروش می رسد. این شناور بادی ظاهری جذاب و زیبا دارد به طوری که کودکان با دیدن آن شگفت زده شده و حتی هدیه ای مناسب برای آن ها محسوب می شود. کودک با بازی در داخل این شناور بادی، خسته نشده و می تواند به راحتی ساعت ها بر روی آب شناور بماند. این شناور بادی به صورت گرد طراحی شده است که بر روی بدنه آن، سر و دم اژدها به همراه دو بال در دو طرف به صورت حجیم و بادی وجود دارند که جذابیت آن را افزایش داده و مورد پسند اغلب کودکان خصوصا پسران واقع می شود.

شناور بادی روی آب کودک طرح اژدها

برای استفاده صحیح از این شناور بادی لازم است تا ابتدا فضایی مناسب و مسطح را در نظر گرفته و محصول را از بسته بندی خارج کنید و باز نمایید. سپس توسط یک پمپ باد اینتکس می توانید در زمان کوتاهی اقدام به باد زدن و راه اندازی شناور بادی کودک نمایید. پس از راه اندازی، برای جابه جایی این محصول لازم است تا از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کرده و شناور بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و در داخل آب قرار دهید تا به بدنه آسیبی وارد نشود. برای حفظ کیفیت محصول نیز اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. این محصول برای استفاده در داخل آب طراحی شده است، لذا از پریدن کودکان در بیرون از آب بر روی شناور بادی جلوگیری نمایید.

برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح اژدها 57563 با قیمتی ارزان، به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به صورت اورجینال از فروشگاه تخصصی اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 201 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی هاتحمل وزن 60 کیلوگرم
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...