شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح دلفین 58535

intex 58535

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح دلفین 58535 یکی دیگر از محصولات تفریحات آبی مخصوص کودکان است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این شناور بادی روی آب با برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد و امکان استفاده در استخر و آب های آرام، توانسته به محبوبیت بالایی برسد. شناور بادی روی آب اینتکس به شکل یک دلفین زیبا طراحی و ساخته شده است و به صورت فانتزی طراحی شده تا مورد علاقه کودکان قرار بگیرد. بی شک این محصول در اولین نگاه توجه کودک را جلب کرده و حتی هدیه ای جذاب برای او محسوب می شود.

شناور بادی روی آب کودک طرح دلفین

برای راه اندازی این شناور بادی نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید که می توانید به راحتی از سایت پول اینتکس محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. پس از راه اندازی این محصول باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس در داخل آب قرار دهید. از کشیدن این محصول بر روی زمین جلوگیری کنید تا آسیبی به بدنه وارد نشود. هم چنین پس از راه اندازی در خارج از آب از نشستن و پریدن کودکان بر روی شناور بادی خودداری کنید زیرا این محصول برای استفاده در آب طراحی شده است و ممکن است دچار آسیب شود. بدنه این شناور بادی روی آب از بهترین نوع وینیل ساخته شده است و دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد. این شناور بادی روی آب طول عمر بالایی داشته و بر روی آب تحمل وزن قابل قبولی دارد.

برای تهیه شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح دلفین 58535 با وارد شدن به سایت پول اینتکس محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. هم چنین برای خرید حضوری با شماره های ما در تماس باشید.

 نوع تفریحی
  طول 175 سانتی متر
  عرض 66 سانتی متر
  تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.683 کیلوگرم
 برند اینتکس
 تعداد دستگیره 2 عدد
 سنین مورد استفاده بالای 3 سال
 سایر ویژگی ها ساختار سه بعدی و زیبا
 ضخامت بدنه : 0.25 میلی متر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...