شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح دلفین 58539

intex 58539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح دلفین 58539 محصولی ویژه و جدید است که به تازگی عرضه شده و توسط کمپانی مشهور اینتکس تولید می شود. این شناور بادی روی آب به صورت یک دلفین با طراحی زیبا و فانتزی تولید شده است که مورد علاقه کودکان بوده و کودک از دیدن آن شگفت زده خواهد شد. این محصول به صورت یک دلفین بزرگ طراحی شده است که توجه کودک را جلب کرده و حتی هدیه ای بی نظیر برای کودکان محسوب می شود. 

شناور بادی روی آب مدل دلفین

محصول فوق به راحتی بر روی آب قرار گرفته و کودک می تواند ساعت ها از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد و به بازی بپردازد. این محصول دارای دو عدد دستگیره در دو طرف دلفین می باشد که کودک با استفاده از آن می تواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از افتادن به داخل آب جلوگیری کند. شناور بادی روی آب را به راحتی می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید تا کودک در آب های آرام با آن بازی کرده و سرگرم شود. این محصول کیفیت بی نظیری داشته و از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. بدنه این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و هم چنین به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف به همراه خود ببرید زیرا دارای وزن کمی است و در حالت بسته بندی فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب به راحتی قابل استفاده بوده و توسط یک پمپ باد در کمترین زمان راه اندازی خواهد شد.

برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح دلفین 58539 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و محصول فوق را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
  طول 175 سانتی متر
  عرض 66 سانتی متر
  تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.683 کیلوگرم
 برند اینتکس
 تعداد دستگیره 2 عدد
 سنین مورد استفاده بالای 3 سال
 سایر ویژگی ها ساختار سه بعدی و زیبا
 ضخامت بدنه : 0.25 میلی متر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...