شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح سفره ماهی 57576

intex 57576

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح سفره ماهی 57576 یکی از جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی آب است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و توسط نمایندگی تخصصی محصولات اینتکس به نام پول اینتکس به فروش می رسد. این شناور بادی روی آب دارای ابعادی استاندارد بوده که کودکان به راحتی بر روی آن جای می گیرند. در دو طرف این شناور بادی روی آب دو عدد دستگیره وجود دارد که برای حفظ تعادل کودک بر روی شناور بادی به کار می رود. هم چنین این محصول دارای ارتفاعی استاندارد است که تحمل وزن خوبی دارد و به راحتی کودک را بر روی آب نگه می دارد. 

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح سفره ماهی

این محصول به شکل یک سفره ماهی آبی رنگ طراحی شده است و بدنه ای زیبا و جذاب دارد. وجود بدنه ای پهن به کودک کمک می کند تا به سادگی بر روی آب به صورت شناور باقی بماند بدون اینکه واژگون شده و یا از روی شناور بادی بیفتد. این محصول را می توانید به راحتی راه اندازی کرده و در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. برای راه اندازی این شناور بادی نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید که می توانید نمونه مورد نظر خود را از سایت پول اینتکس با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید شناور بادی را تخلیه نمایید. این محصول وزن کمی دارد و در حالت بسته بندی نیز دارای ابعادی کوچک می باشد. به همین دلیل حمل و نقل و جابه جایی آن بسیار ساده است و در مسافرت ها نیز می توانید این محصول را به همراه خود ببرید.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح سفره ماهی 57576 را به سادگی از طریق سایت پول اینتکس با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
  طول 185 سانتی متر
  عرض 145 سانتی متر
  تحمل وزن  40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.183 کیلوگرم
 برند اینتکس
 تعداد دستگیره حفظ تعادل 2 عدد
 سنین مورد استفاده بالای سه سال
 سایر ویژگی هاساختار سه بعدی و زیبا
قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...