شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قایق موتوری 59380

intex 59380 Motorboat

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قایق موتوری 59380 یکی از جذاب ترین انواع محصولات تفریحات آبی کودکان است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس در دسترس شما قرار دارد. این محصول زیبا و جذاب به صورت یک قایق موتوری طراحی شده است و دارای طراحی حجیم و زیبا می باشد. قسمت نشیمنگاه این شناور بادی در وسط قایق موتوری قرار داشته و دور تا دور آن دیواره ای ضخیم و پهن بادی وجود دارد تا کودک با ایمنی بیش تری بر روی آب شناور باشد. 

شناور بادی روی آب کودک اینتکس فانتزی

این محصول از کیفیت بدنه بسیار بالایی بهره مند است و با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید، دچار آسیب نشده و رنگ پریده نخواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی در انواع آب های آرام راه اندازی نمایید تا کودک بتواند از بازی در آب لذت ببرد. محصول فوق با برخورداری از مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، برای استفاده کودکان مناسب بوده و تحمل وزن خوبی دارد. البته لازم است تا در خارج از آب از نشستن کودک بر روی این شناور بادی جلوگیری کرده و پس از راه اندازی نیز محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و در داخل آب قرار دهید. لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و محصول را بر روی زمین نکشید. این محصول با کیفیت بالا، طول عمر زیادی دارد و تا سال ها قابل استفاده می باشد.

برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قایق موتوری 59380 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را از طریق فروشگاه تخصصی محصولات اینتکس تهیه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 109 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...